Dagens Snyggingar!

Heeej!

Alex Skulle iväääg nånstans så jag får göra det ist..

Jaa iaf Dagens Snyggingar blev:

(Klicka på bilderna och Namnen för deras Fb :* )

Kille :

Niklas Metsälä

Niklas är fett schyst, rolig och jag har inte kännt han så länge men men ;) Han är dessutom snygg så bara haffa på :*



Tjej:

Cornelia Samuelsson

Hihi jag känner faktiskt inte henne men hon ser väldigt bra ut och är säkert snäll och så ;)

Titta va snygg lixom så klicka på bilden för hennes Fb!


Kille :

Alexander Averkiev

Alex är fett skön och rolig kille som är fett bra på att shuffla!

Han ser bra ut oxå så det e bara klicka på bilden för hans Fb :*

Tjej-

Frida Maria
Fridaaa e min söta lila blondiiie som är rolig och snäll o så :D Hon ser oxå braaa ut titta lixom!
Så de bara att klicka på bilden för hennes Fb <3







Bli medlem och tjäna pengar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0