dålig upptatering!

shena , asso har vart dålig på upptatering för har verkligen inte haft tid
ska berätta hur helgen va :
fredag :
var jag med Calle , Linda , Jossa , Tilda och johanna
vi dunka lite musik drack osv.
Lördag:
var jag så jävla trött så jag sov typ till 5 hahahha :) sen vid 6 ringde en polare .. så drog jag till han o där va det fest / chillkrök  och det va jävligt kul ! sen vid 2 drog jag o david till mig och skulle vänta på några , men jag däckade hahah 
söndag :
jag sov till 3,4 sen ringde jag en gammal barndoms kompis som jag inte vart med på ett jävla tag! :D 
så jag va hemmas hon vi snackade lite gammla minnen gjorde frysta köttbullar haha .. ojoj

önska jag kunde skriva allt i mer detalj men måste dra hörs :* // alex

bilder från i lördags hahah!





bara däck bilder hahah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0