Hur lyckas man =)♥

detta e andra gången , jag va 2 timmar från huvudstaden där en 5 graders jordbävning skedde , o jag slapp den , fast jag var på stranden så det kom feta vågor (:  h3h3h

ska nu käka sen vila e typ brun på hela magen men på ryggen e jag helt fking röd om man blåser skriker jag typ hahahah , så det e tungt .
jag har varit i en annan stad  , och vi har lånat ett hus nära stranden  så här har dagarna vart

''Lördag''-kom vi hit , vi kolla till huset , bytte om sen drog vi till den första stranden det var äckligt som fan det fanns alger ( stavning ) sen drog vi hem duscha käka sen sov vissa till 12 på natten , då vi drog till ställe man gick typ runt vid stranden och köpte kläder och sen drog vi till ett tivoli ! :D  vi ställde oss i kön  sen när vi precis skulle betala Just My Lucky så går generatorn sönder så det inte går åka nåt -.- , så jag och min bror drar till en spell hall så lirar vi lite sen mitt i game :ett aaa då går elen igen !! .. . aja sen

''Söndag''- typ samma förmiddag som lördag fast en mycket bättre strand.
påkvällen drog vi till ett annat tivoli , fast med frittfall , radiostyrda biullar och grejer sen fast en karusell som hette SAMBA , man satt i en ring och hade armarna bakom sig , sen va det reggaeton musik , och flippade ihjäl och benen flög upp o ner , upp o ner hela tiden och höll man inte i sig kunde man slå ihjäl sig .. den va fuckt up ! .. sen senare åkte vi taxi hem och den va också en jävla berg -o dal bana  vill höll på frontkrocka fast han körde typ in i sidan på en bil så vi överlevde .. fast liksom ändå .

''Måndag'' - a vi va  på stranden hela dagen och klockan e tio nu och vii ska snart dra till nått tivoli igen :DDD // Chile

Kommentarer
Postat av: SAGA ♥

länkbyte?

2012-01-10 @ 07:08:29
URL: http://nattstad.se/ssaga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0