Michaela Ununger!

Heeeeej!

Ska skriva lite om min söööta blondin Michaela Ununger!
Vi träffades första gången på Nrj Experience kön tror jag haha.. men jaja hon är iaf Väldigt snäll och rolig + att hon ser väldigt bra ut! hihi ;)

Jag är iaf så snäll så om du klicka på namnet kmr du t hennes Fb och klicka på bilden så får du se hennes jätte bra blogg som snart får en snygg design oxå!

Titta katteeeeeeeen asså hihi så passa på att kolla bloggen och adda på Fb :*







Bli medlem och tjäna pengar <3



Kommentarer
Postat av: emelie/michaela ununger

jag va inte alls på nrj ditt cp de e bara du som fått för dig det asså hahahahahhahahaahh <3

2012-01-17 @ 22:13:55
URL: http://mliosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0